wtorek, 4 listopada 2014

Głosujemy!

No i nastał nam dzień głosowania:) głosować może każdy raz, dla niezdecydowanych jest możliwość - tak o nich też pomyślałam - można oddać głos na kilka zdjęć:)) albo nawet na każdą z 18 zagłosować:)), jest pełna dowolność, zapraszam i życze miłej zabawy!

1) Madness z bloga: 


"Wspomnienie wakacji - Groble"


2) Ti ka z bloga

szaltestowania.blogspot.com

"Zakopane i wycieczka"


3) Ti ka z bloga

szaltestowania.blogspot.com

"Ogród"



4) Krystyna Bożenna Borawska z bloga

klubkotajasna8.blogspot.com/

Rowerem po Krynicy Morskiej.


5) Mariska z bloga

psychodelax3.blogspot.com

"Chorwackie widoki rudowłosej :):



6) Wiola z bloga

dziecie-kwiatu.blogspot.com/

"Niesamowite widoki ; )"



7) byCarol z bloga

bizarre-case.blogspot.com

"Śmieszki"


8) iwand71 z bloga

iwand71.blogspot.com

"Wspomnienie w zwierciadle zamknięte"


9) Z mojego punktu widzenia / Marta z bloga:

zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com

"Najpiękniejsze miejsce w Tatrach"


10) Syla z bloga

lakieromaniasyli.blogspot.com

"W stronę słońca"



11) Joasiaczek z bloga:


"Chorwacki spokój :)"


12) Mint Lips z bloga:


"Błogie lenistwo"


13) Greenfrog z bloga:


"zdjęciowe męczarnie"


14) Melania W z bloga:


Zachwyt nad tajemniczością gór

15) kathyleonia88 z bloha:


"Tatrzański zew"


16) rossnett / madziakowo z bloga:


"batonikowy Potwór - pozwól mi wygrać słodycze :)"


17) Małgorzata Margaretka z bloga:


"Cudowne wspomnienia od morza aż do Tatr"


18) Aniołek 89 z bloga:


Chorwacja 2013


Chorwacja 2013


30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zagłosowałam na dwa:P Przyznaję się:P
    A moje głosy poszły do ByCarol i Mint Lips :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo ciekawe. Mój głos już oddałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane , powodzenia dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) ja zaglosowalam na 3 uczestniczki bo wszystkie 3 mnie urzekly swoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i zostawiłam swój glos 3 zdjęciom, które mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mogłam się zdecydować i wybrałam dwie prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowane :) na zdjęcia z gór :) sama też byłam tego lata w Tatrach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos oddany na byCarol Śmieszki! Śliczne foty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam ale wybór był ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Cudowne wspomnienia od morza aż do Tatr"

    OdpowiedzUsuń
  12. O masz , głosowanie :-)
    Dobrze ,że zajrzałam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki świetny konkurs, żałuję teraz że przegapiłam...
    ale głos poszedł:)

    :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!