sobota, 18 października 2014

Z OKAZJI 2 URODZIN BLOGA. DWA ZESTAWY DO WYGRANIA!!!!! WSPOMNIENIE WAKACJI - Konkurs fotograficzny!!!

Jesień… owinięte kocem, z filiżanką ulubionej kawy, herbaty, gorącej czekolady(?) tęsknimy cieplejszych dni…

Pragnę zaprosić Was dziś do przejrzenia fotek z wakacji, gdyż ogłaszam konkurs fotograficzny pod tytułem: „Wspomnienie Wakacji”.
Każdy kto:
- jest publicznym obserwatorem bloga czerwonafilizanka.blogspot.com
- do dnia 2.11.2014 napisze u siebie na blogu notkę z informacją o zabawie (nie musi być osobna), w notce wskazuje zdjęcie lub gif biorący udział w konkursie
- na blogu zamieści banerek (w pasku bocznym):


Pod tym postem:
Zgłaszamy chęć udziału:
Obserwuję jako:
Mail:
Link do notki:


Tematyka zdjęcia jest wakacyjna: las, góry…. Wszystko z czym kojarzą Ci się wakacje, budzi wspomnienie, tęsknotę do tych chwil… wierzę naprawdę że macie mnóstwo świetnych zdjęć! Można tworzyć gify…


Do drugiego listopada można się zgłaszać.
Trzeci listopad sprawdzamy czy wszystko jest ok.
4 pojawi się specjalna sonda w której każdy może głosować. Tak! Każdy może oddać głos! Głosować może każdy, ale tylko raz!
Głosowanie kończy się 8.11 o godzinie 23.00
Ogłoszenie wyników 9.11

Co można wygrać?
Drugie urodziny mojego bloga, do wygrania są dwa zestawy:
Kosmetyki:)


 Garnier Body – „opatrunek” w mleczku – regenerujące mleczko do ciała 400ml
YR – Hydra Vegetal Tonik nawilżający 200ml
Heidi Klum Sine Blue – perfumowany żel pod prysznic
Ziaja Liście Zielonej Oliwki – Oliwkowa woda tonizująca z Witaminą C 200ml
- + - oliwkowy płyn do demakijażu oczu i ust
Avon – TLBD – perfumowany dezodorant w kulce
Uniwersalny zestaw czyszczący do matryc LCD, klawiatur
DeBa Bio Vital serum do twarzy z Wit. C – 30ml
Wibo Gel Like – Lakier do paznokci Nr 4
Wibo Express Growth – Lakier z zaawansowaną multi – witaminową formułą Nr nud. 7
Ados – Zmywacz do paznokci różany – Mój hit!Miałam leśny, myślę że tylko zapach różni je.
Joanna Naturia – peeling myjący – z kawą wygładzający
Kredka dwustronna do oczu
Wibo – truskawkowa pomadka do ust
Lovely – czarne kępki rzęs w trzech długościach
Uma Cosmetics – paletka szećiu cieni do powiek
Kalendarzyk z długopisem na nowy 2015 rok!


Słodycze:

Pralinki w mlecznej czekoladzie z nadzieniem o smaku orzechowym
Woski Yankee Candle: fireside treats i  cinnamon stick

No ale to nie wszystko! Żeby podgrzać atmosferę nie powiem co:)) 

Osoba która zajmie pierwsze miejsce wybiera zestaw. Osoba która zajmie drugie miejsce dostaje kolejny:))

Organizatorem jestem ja.
Sponsorem Jestem ja oraz http://www.stewiarnia.pl/:


Regulamin:

1) By wziąć udział w zabawie:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga
- zamieścić w pasku bocznym banerek z przekierowaniem do tego posta
- zgłosić się w komentarzu pod tym postem
- u siebie na blogu wspomnieć w notce o konkursie i zamieścić zdjęcie, gif konkursowy z tytułem pracy. Temat zdjęć: „Wspomnienie Wakacji”
2) Drugi listopad jest ostatnim dniem przyjmowania zgłoszeń, po tym terminie zgłoszeń nie przyjmuję. Blokuję możliwość dodawania komentarzy pod tym postem. 
3 listopad sprawdzamy czy wszystko jest ok.
4 listopada rusza głosowanie, które kończy się 8.11 o godzinie 23.00. Ogłoszenie wyników 9.11
3) Do wygrania są dwa zestawy, podobnej wartości. Osoba która zajmie pierwsze miejsce wybiera zestaw.
4) Na dane do wysyłki czekam 3 dni. To jest do 12.11 do północy, wówczas mija termin! 
5) w przypadku nie zgłoszenia się zwycięzcy ogłaszam następną osobę z listy która jako następna uzbierała najwięcej głosów.
6) rezerwuję sobie prawo nie przyjęcia zgłoszenia, oraz późniejszych zmian w regulaminie.
7) nagrody wysyłam Pocztą Polską na adres w Polsce. Ja pokrywam koszt wysyłek. Osoba z zagranicy może podać adres rodziców, znajomych…
8) zgłoszenia sprawdzam osobiście
9) Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
10) Gdy wpłynie dostateczna ilość zgłoszeń mogę wcześniej zakończyć przyjmowanie zgłoszeń:)) 

97 komentarzy:

  1. Wow, szalejesz z nagrodami :). Jeśli znajdę jakieś zdjęcie to chętnie wezmę udział. Ale u Ciebie miałam już tyle szczęścia, że nie powinnam się zgłaszać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sponsora też znalazłam - Stewiarnia. Zapraszam do udziału!

      Usuń
  2. Może wezmę udział, tylko pomyślę, jakie zdjęcie wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje urodzin na blogu i życzę kolejnych :) Ciekawy konkurs, ja niestety wakacje miałam w pracy więc niestety udziału nie wezmę, ale życzę powodzenia i trzymam za wszystkich kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może jakieś zdjęcie masz nie musi być tegoroczne...

      Usuń
  4. na pewno wezmę udział czekam na wenę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zgłaszam chęć udziału: Kathy Leonia
      Obserwuję jako: Kathy Leonia
      Mail: kathyleonia88@gmail.com
      link do notki: http://kathyleonia88.blogspot.com/2014/11/523-konkurs-u-czerwonej-filizanki.html tytuł zdjęcia - "tatrzański zew"

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy konkurs wymyśliłaś...zastanowię się...i być może wezmę udział...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super konkurs :) muszę w zdjęciach poszperać i się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Gratuluję dwóch lat pisania bloga. Konkurs fajny, ale chyba nie wejdę. Za leniwy jestem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wezmę udziału w zabawie, ale fajny konkurs :). Jakiś czas temu wrzucałam swoje fotki z rezerwatu przy ujściu Wisły :). Z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie lubię blogowych konkursów :P. Nie chce mi się bawić we wrzucanie notek, banerów itp. Jakby to polegało na polubieniu to no problem, zresztą już mam polubiony Twój blog ;).

      Usuń
    2. banerek żaden problem, a notka nie musi być osobna. Wystarczy na końcu notki wspomnieć i fotkę wstawić. Myślę że warto:))

      Usuń
    3. Dla mnie to jest jakiś tam problem, bo staram się by na blogu było maksymalnie mało odnośników ''nie na temat'', żeby było schludnie :).

      Usuń
    4. Nie rozumiem tej złej miny? Przecież to, że nie chcę wziąć udziału w rozdaniu/konkursie, nie znaczy, że nie podoba mi się blog. Po prostu to nie forma dla mnie.

      Usuń
    5. ja wiem czy zła... przyznam trochę zawiedziona jestem... zbierałam nagrody, znalazłam sponsora... ogłosiłam konkurs.... i żadnego zgłoszenia :(

      Usuń
    6. Hm, wiesz, ja myślę, że dla ludzi ciekawsze są konkursy w stylu: jakieś pytanie, zagadka, coś do odszukania itp. + ewentualne polubienie na Facebooku. Jak każe się ludziom coś udostępniać, dodawać jakieś banery, obserwować na innych platformach, to się po prostu nie chce, do tego jak ktoś ma np. oficjalny profil czy bloga to też udostępnianie banerów trochę psuje jego pierwotny wygląd. Tak przynajmniej wynika z moich obserwacji i także moich odczuć.

      Usuń
    7. Nie wiem w czym problem. Sama brałam udział w podobnej zabawie - identyczne zasady i zgłoszonych prac było 14, innym razem 23 prace.... to nie mało.
      Myślę że tu coś sie ruszy... nie wiem od czego zależy.... może szukają zdjęć... albo zebrać sie nie mogą.... w sumie jest czas....

      Usuń
  9. Nagrody są świetne, ale ja nie jestem dobrym fotografem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z trudem wracać do zdjęć wakacycjnych jak za oknem ulewa, ale warto dla takich nagród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę! Taka na przykład prawdziwa gorąca czekolada.... warta wszystkiego!

      Usuń
  11. mniam jakie pysznosci, musze poyslec:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbeczki już zamówione!!!

    Ran ale zaszalałaś z nagrodami!!! Jutro dopełnię formalności i oczywiście zgłaszam się tym razem po nagrodę tylko dla mnie!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakieś ok dwa tygodnie powinny być u Ciebie:)
      A który zestaw sobie upatrzyłaś?

      Usuń
    2. oba zestawy są cudowne i powiem szczerze że nadal nie wiem na który się zdecydować :(

      Usuń
    3. proponuję wziąć udział, czasu na zastanowienie jeszcze jest:))

      Usuń
  13. oj kurcze wszystkie zdjęcia z wakacji starciłam wraz z awarią starego laptopa ;(( ale może coś znajde gdzies bo aż mi się oczka zaświeciły na widok nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To wszystkiego najlepszego z okazji przyszłych urodzin ;d
    Zabieram się za przejrzenie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przybywam ze zgłoszeniem :)
    Zgłaszamy chęć udziału:
    Obserwuję jako: Madness
    Mail: morelka_94@o2.pl
    Link do notki: http://wszystkoinicmadness.blogspot.com/2014/10/wspomnienie-wakacji-fotograficzny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny konkurs! szkoda, że nie mam żadnych zdjęć lasów i gór.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak znalazłam kilka zdjęć na poczcie :)
      postaram się wziąć udział

      Usuń
    2. Ciesze się! Zdjęcie wakacyjne "wspomnienie wakacji" to dość szeroki temat:))

      Usuń
  17. Zgłaszam się do udziału w Konkursie ;-)
    Zamieszczę baner , poszukam zdjęcie i zrobię wis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako Krystyna Bożenna Borawska
      Mail : klubkotajasna8@gmail.com
      Notka ukaże się w środę 29.10.2014
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  18. Obserwuje jako: ti ka
    E-mail: tika93@onet.pl
    Link do notki: http://szaltestowania.blogspot.com/2014/10/moje-wspomnienie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszamy chęć udziału w konkursie jak najbardziej
    Obserwuję jako: Syla
    Mail: nairda29@gmail.com
    Link do notki: napiszę i zamieszczę, ale już fotkę mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu link do posta:

      http://lakieromaniasyli.blogspot.com/2014/10/217-wspomnienie-wakacji.html

      Usuń
  20. Świetny konkurs, popracuję nad zdjęciami i się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń

  21. Zgłaszamy chęć udziału: ( z wielką chęcią! :) )
    Obserwuję jako: Mariska
    Mail: anitasadlo@interia.pl
    Link do notki: http://psychodelax3.blogspot.com/2014/10/maso-shea-fitomed.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno wezmę udział, bo sam pomysł mi się bardzo, bardzo spodobał! Tylko będę musiała skleić gifa, a nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić... no ale wujek Google pomoże :) mam nadzieję, że się wyrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! zapraszam, a czas ucieka...

      Usuń
    2. mam pytanko, na zdjęciu nie musi być koniecznie krajobraz, mogą to być portrety jeśli są one związane z moimi wakacjami?

      Usuń
    3. Wspomnienie wakacji, Twoje wspomnienie, czyli może być dosłownie wszystko! Cokolwiek... to Twoje wspomnienie!

      Usuń
    4. Zrobiłam kolaż, mam nadzieję, że taka forma może być?
      Obserwuję jako: Greenfrog
      Mail: xgreenfrog@gmail.com
      Link do notki: http://greenfrog93.blogspot.com/
      a tytuł to może być "zdjęciowe męczarnie" ;)

      Usuń
  23. Zgłaszamy chęć udziału:
    Obserwuję jako: Wiola
    Mail: zakrecona4@interia.pl
    Link do notki: http://dziecie-kwiatu.blogspot.com/2014/10/przygoda-z-radiem.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana chyba żartujesz.. Mam nadzieję, że coś się rozkręci! Tytuł podać tutaj czy przy zdjęciu w notce również?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z czym żartuję?! ja podchodzę jak najbardziej poważnie! Tytuł już przyjęłam ok, dzięki.

      Usuń
    2. Myślałam, że na taki fajny konkurs będzie mnóstwo chętnych. Przecież każdy ma choćby jedną fotkę z wakacji..

      Usuń
    3. TEż tak myślałam, nie wiem co jest przyczyną... w końcu nagrody chyba fajne.... może temat nie do końca zrozumiany...
      Ale myślę że jeszcze sie pozgłaszają, na ostatni moment:)) Choć konkurencja mniejsza:)) jak na razie:))

      Usuń
  25. Zgłaszamy chęć udziału: Tak!
    Obserwuję jako: byCarol
    Mail: bizarre.case@onet.eu
    Link do notki: będzie jutro :) mam nadzieję, że zdążę jeszcze dziś napisać post ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. OK. No to ja się zgłaszam. Mam nadzieję że dopełniłam wszystkich warunków.

    Obserwuję jako: iwand71
    Mail: iwand1971@gmail.com
    Link do notki: http://iwand71.blogspot.co.uk/2014/10/wspomnienie-wakacji.html#axzz3HcVlzYpB

    Uffff... No to chyba poszło...

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Z mojego punktu widzenia / Marta
    Mail: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com
    Link do notki: http://zmojegopunktuwidzenia92.blogspot.com/2014/10/emulsja-oczyszczajaca-z-granatem-alterra.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł: Najpiękniejsze miejsce w Tatrach
      Zapomniałam o banerze ale już go zamieściłam ;)

      Usuń
  28. Obserwuję jako: Joasiaczek
    Mail: asikkk2@wp.pl
    Link do notki: http://mowtylkoszeptem.blogspot.gr/2014/10/wspomnienie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe nagrody - oczywiście się zgłaszam :)

    Obserwuję jako: Mint Lips
    Mail: mintlips.blog@gmail.com
    Link do notki: http://mint-lips.blogspot.com/2014/10/zdjecie-konkursowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna fotka dołączam do konkursu, pojawi sie w następnych notkach

      Usuń
  30. Obserwuję jako:Melania W
    Mail: mw007@o2.pl
    Link do notki: http://melatestuje.blogspot.com/2014/11/wspomnienie-z-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszamy chęć udziału:
    Obserwuję jako: rossnett / madziakowo
    Mail: rossnett2@tlen.pl
    Link do notki: http://madziakowo.blogspot.com/2014/11/green-pharmacy-jedwab-w-pynie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. supert pomysł, może coś wymyślę jesscze mam czas;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Małgorzata Margaretka
    Mail: m_margaretka@o2.pl
    Link do notki: http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/2014/10/ostatnie-kolory-jesieni-na-dziace.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutuł zdjęcia: Cudowne wspomnienia od morza aż do Tatr :)

      Usuń
  34. Obserwuję jako: anioleek89
    Mail: anioleek89@gmail.com
    Link do notki: http://anioleek89.blogspot.com/2014/11/wspomnienie-wakacji-czyli-konkurs-u.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszamy chęć udziału: Elle W.
    Obserwuję jako: Elle W.
    Mail: elle88dw1@gmail.com
    Link do notki: http://elle88dw1.blogspot.com/2014/11/10-wspomnienie-wakacji.html
    Tytuł zdjęcia: Z widokiem na Orlą Perć ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. trochę głupio ze głosowanie,bo wygra ten kto ma więcej znajomych,a nie ten ktorego zdjęcie jest najlepsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm... chciałam coś innego niż losowanie. Tak zeby nie było zbyt nudno:) Mi samej ciężko by było wybrać najlepszą fotkę. Już kiedyś wyróżniałam... miałam jedną wyróżnić, skończyło się ze musiałam kilka kompletów kupić:)) na szczęście w głosowaniu głosować można będzie raz ale z zaznaczeniem kilku opcji:))

      Usuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!